Dag 9 Relax.......

10 augustus 2019 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Rond 9 uur was iedereen wakker vanmorgen. Das een lekkere tijd in de vakantie! Want we gaan later naar bed dan normaal dan is het wel fijn als de kids aan hun uren komen. Dat werkt vooral overdag voor iedereen veel beter 😜.

Wel opschieten om het ontbijt te halen. Vooral Ruben vond dat reuze interessant. Want.....er was een apparaat waar je pannenkoeken mee kon maken, een apparaat om wafels te bakken, een apparaat om je brood te roosteren en ook nog een apparaat waar het bestek uit rolde. Je kunt je voorstellen dat dat reuze interessant voor m was. Het duurde dan ook even voordat hij met z'n bordje bij de tafel kwam om alles op te eten.

Daarna lekker naar het strand geweest. Het blijkt zo te zijn dat het in de zomer hier in de middag steeds slecht weer wordt. Dus met een lekker zonnetje in de lucht was het in de zee goed vertoeven.

IMG_3291IMG_3297

Op een gegeven moment zagen we steeds vissen boven water springen. Gerard had eens gehoord dat ze dat deden als er grote vissen in de buurt waren. Nou dan ben ik weg! Kids uit het water!!!!

Gerard hoorde dat het zou gaan om dolfijnen dus wij hup er weer in. Een hele boel mensen stonden de zee in te turen op zoek naar de dolfijnen, maar er gebeurde niks. Toen wij op een gegeven moment besloten even op de kamer te lunchen kwam er een mevrouw op me af die me vertelde dat all over the news was dat er haaien langs de kust van Florida gezien waren. Ik wilde uiteraard niet meer terug.

Lang leve google toen bleek dat dat al maanden geleden was. Iets met een klok en een klepel ofzo 😆.

IMG_3319

Ruben en Lotte kozen toch voor het zwembad vanmiddag en ik vond het gek genoeg helemaal prima 😅.

IMG_3318

Toen we op weg waren om te gaan eten kwamen we langs het kantoor van Dr Rachel. Het is inmiddels geen adoptiebureau meer maar toch even een foto daar gemaakt. Mij deed het echt wat om daar te staan en zeker toen ik de binnenplaats zag waar we zowel Ruben als Lotte voor het eerst vasthielden kreeg ik een brok in mn keel! Heel speciaal om daar weer met ze te staan nu 6 en 8 jaar later!

IMG_3316

Daarna lekker chinees gegeten bij een tentje wat er niet heel uitnodigend uitzag maar waar het eten heerlijk was. Het was zelfs lekkerder dan patat volgens de kids!

66f7f5d3-189b-4503-b0ad-1581a4d7b972

Morgen om 13.00 uur hebben we met Lara, Rubens geboorte mama afgesproken. Ruben was zichtbaar opgelucht dat het doorging! Wel weer spannend. Rond 17 uur ontmoeten we Wesley, het broertje van Lotte. We zijn zo blij voor haar dat dat ook doorgaat want ze geeft wel duidelijke signalen af dat ze het moeilijk vindt dat ze haar geboorte papa en mama niet kan zien. Ook leefde ze erg met Ruben mee toen hij zo verdrietig was na het afscheid van Q. Wat is ze toch een ontzettend lief en gevoelig meisje!

Op naar weer een hele speciale dag!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade