Dag 8 Vreugde en teleurstelling....

10 augustus 2019 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Ook vandaag de dag weer relaxed begonnen. Na het ontbijt hadden we nog 3 kwartier voordat we weg moesten. Het was echt heel warm en weinig wind dus maar even lekker zwemmen.

Toen ons omgekleed en op weg naar een speeltuin waar we met Rubens geboortemama Lara hadden afgesproken.

Heel speciaal om haar na 8 jaar weer te zien. Ik kan haast niet uitleggen hoe het is om zo'n enorme verbintenis te voelen met iemand die je pas 1 keer in je leven hebt gezien. Het was moeilijk voor haar en we hebben geprobeerd om het zo luchtig mogelijk te houden. Ook voor Ruben. En het is heel bijzonder om die connectie tussen die twee te zien. We zagen dat bij Q ook. Er is iets......

Toen de ergste spanning voorbij was had ze snel het hart van Ruben en Lotte gestolen. Met een beetje gek doen en vliegtuigjes knutselen van rietjes lukte dat erg goed.

IMG_3422bfc2b2b2-8830-4432-b9a2-2f3f054fa1404d305ae2-0dae-40b2-840b-f6b27c53f026IMG_3337IMG_3336

Nadat we hadden geluncht gingen wij weer weg. Wel met de wetenschap dat we elkaar morgen weer zagen.

Om 17 uur hadden we afgesproken bij een Mc Donalds in de buurt om Lottes broertje Wesley te ontmoeten. Toen we daar zaten en Ruben en Lotte lekker aan het spelen waren kregen we het bericht dat ze niet zouden komen. Er werd gezegd dat er van alles was gebeurd die dag waardoor ze was vergeten af te zeggen en dat ze op weg waren naar Orlando om daar te overnachten. Pats......in your face!

Typisch Amerikaans zei Gerard. Wat waren wij teleurgesteld. Juist omdat we het Lotte zo gunnen!!

Dat ook duidelijk in een bericht terug laten weten. Na meerdere verontschuldigingen hebben we nu voor morgen 17 uur afgesproken. Duimen maar dat het deze keer wel doorgaat!

Op de terugweg zijn we langs het huis gereden waar wij even verbleven toen we Lotte hebben opgehaald. Overigens woont dr Rachel daar nu. We zijn daar ook even het strand opgelopen zoals we dat toen ook met kleine Bunen en baby Jotte deden. (Zo noemen zich zelf als we het over hun babytijd hebben 😀)

IMG_3389

En natuurlijk was het eerst alleen met de voeten in zee, toen werd de broek toch nat....nou ja dan maar op je onderbroek er helemaal in!

IMG_3396IMG_3402IMG_3407

En voor wie 'de boeken' van Ruben en Lotte kennen weten dat daar een foto in zit van letters in het zand. Gerard heeft er deze keer een hart van gemaakt. Mooi he!

0b77538f-be2c-4b64-8b1d-f38e73f43cfe

Ik had vanavond Mexicaans gekookt 😜. Het was heeeeeeeerlijk!

IMG_3421

Misschien gaan we morgen krokodillen kijken op een hovercraft! Lijkt me super leuk. En geen zorgen. Kindjes kunnen er niet uitvallen. Toch???? 🤔

1. Harma Klein:
    11 augustus 2019
    Lieve Gerard ,Esther,Ruben en Lotte wat is dit bijzonder om jullie mega grote avontuur mee te maken op deze manier.Leef heel erg met jullie mee en hoop dat dat de ontmoeting met Lotte's broertje gaat lukken.Gerard en Ruben houden toch van vissen ,krokodillenvlees is ook lekker op de BBQ.Dikke knuffel Harma
  2. Oma Elly:
    11 augustus 2019
    Wat leuk dat het goed ging met de ontmoeting met Lara. Ze heeft nog steeds de pet op.
    Jammer voor Lotte, maar hopen dat de ontmoeting vandaag wel door gaat.
    Kijken jullie wel uit bij de krokodillen.
    Nog heel veel plezier. De foto's zijn erg leuk. Het hart in het zand is geweldig mooi.
    Kusjes....
  3. Tom Bonkes:
    11 augustus 2019
    Hoi, elke ochtend weer heerlijk om al jullie verhalen te lezen en te zien dat het allemaal goed verloopt.
    Veel plezier nog .