Dag 7 Op naar Florida...

9 augustus 2019 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Na een hele korte nacht moesten we om 03.00 uur opstaan om naar de luchthaven te vertrekken.

Huurauto inleveren en om 06.00 uur vliegen. Althans dat was de bedoeling. Toen we bij de gate zaten was iedereen er klaar voor maar er was geen cabinepersoneel en niemand wist waar ze waren. De piloten liepen nerveus heen en weer en te bellen. Het duurde even maar toen kwamen er toch twee stewards en een stewardes aan. We konden gaan!

IMG_3249

67d028ad-27bf-4bb2-82e3-2a4321819f00

Na ongeveer twee uur vliegen hadden we heel snel de koffers en de huurauto opgepikt en konden we naar Cocoa Beach  gaan.  Gelukkig konden we meteen in onze hotelkamer terecht.

IMG_3275

We hadden een Fiat panda gevraagd maar die waren op 🤣🤣

We moesten nog ontbijten en dat deden we met hotdogs en hamburgers. Was erg lekker! De kids weten straks niet meer wat een sneetje volkoren met kaas is 🙈.

IMG_3261

IMG_3264

Big, bigger, biggest! 🇱🇷

Daarna even chillen op de kamer. Wie een tukkie wilde doen deed dat en wie IPad wilde kijken deed dat. Gevolg.....pa en ma knock out en kids met grote ogen achter het scherm.....

Dat duurde natuurlijk niet al te lang want het strand lonkte! We hoefden maar een paadje over te steken en toen waren we er.

9181941f-277f-4fa5-8f36-c45b404b99c7IMG_3270

En lekker water zeg! Normaal duurt het eeuwen voordat ik 'door' ben en nu kon ik er zo in. De pret duurde alleen niet zo lang. De strandvlag ging van groen naar geel naar rood. En uiteindelijk haalden de strandwachten iedereen uit het water. Wij hadden inmiddels het slechte weer al zien aankomen en onze spullen gepakt.

IMG_3266

Omdat het nog niet was losgebarsten toen we bij ons hotel waren besloten we nog even het zwembad uit te testen. Goedgekeurd 👍🏼.

Omdat we een kamer hebben met een zithoek, slaapkamer en keukentje besloten we hapjes (lees tomaat, worst, stokbrood, kaas, chipjes, komkommer en nog meer( bij de supermarkt te gaan halen en deze op de kamer te gaan opeten.

En na zo'n heftige avond,  korte nacht en reizen waren we ook echt allemaal moe. Hopen op een lange nacht!

Ik wil jullie nog even bedanken voor de leuke en lieve reacties. Dit blog is voor mij heel goed om de dagen te verwerken en ik vind het heel fijn om het met jullie te kunnen delen!

Dikke kus x

Ps ik post soms ook een filmpje maar ik weet niet of deze wel bij jullie aankomen. Je kunt ze in ieder geval in de menu balk opzoeken.

1. Oma Elly:
    Hoi,
    Ben weer terug uit Cochem , het was gezellig .Wat fijn dat alles goed is gegaan bij Q . Nu op naar de volgende ontmoeting. Jammer dat het slecht weer is nu je bij het strand bent.
    Ik ben blij de kindjes zo te zien. Wat mooie foto en filmpjes van jullie belevenisen. Nog heel veel plezier en kusjes aan iedereen.
  2. Harma Klein:
    9 augustus 2019
    Ongelooflijk wat jullie meemaken ,diep respect hoe jullie hier mee omgaan.
    Jammer dat het nu zulk weer is op deze mooie bestemming hoop dat de zon op meerdere fronten binnenkort weer gaat schijnen.Wens jullie heel veel liefde en positiviteit voor alles wat nog gaat komen.Dikke knuffel Harma
  3. Gerard:
    Dag scattiessss,

Wat een mooie foto's en indrukwekkende verhalen. Fijn dat jullie ons laten delen. Het brengt ook veel herinneringen teweeg van 8 jaar geleden. Ik ben er trots op dat jullie je hart volgen en de maars laten voor wat het is.
    Hele dikke kus van mij. ♥️Veel plezier