Dag 10 Een ontmoeting voor Lotte....

11 augustus 2019 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Nadat we er aan het einde van de ochtend achter kwamen dat het bezoek aan de krokodillen met Lara niet door ging zijn we naar het strand gegaan.

In het water is het goed uit te houden. Op je handdoek is het erg heet. Maar vandaag toch twee keer een indut momentje meegemaakt 😴. Gevolg is meteen wel dat het tussen de schouderbladen ietwat gevoelig is...(lees verbrand 🙈)

2ffeea92-6079-4894-b28d-8753a7aebd20

8d2c17b3-673c-45a0-9565-b721e9f01fd9db25e0d6-fb64-4c7b-8905-daabab71e877

Op de terugweg naar het hotel nog even het zwembad aangedaan en toen allemaal douchen en aankleden.

Om 17 uur hadden we afgesproken in hetzelfde Mac Donalds restaurant als gisteren omdat daar ook een mini indoor speeltoestel bij was.

Ook weer heel speciaal om Trish, de moeder van Wesley en Wesley te ontmoeten. En hupsakee daar gingen ze met z'n drieën in het speeltoestel. En dat gaf ons de gelegenheid elkaar te leren kennen. Want op wat emails en korte berichtjes na hadden we elkaar niet gesproken. Een hele aardig vrouw waarmee we veel konden bespreken over de geboorte ouders van Lotte. Zij had in het verleden vaker contact gehad en liep ze soms tegen het lijf. Dus dat was heel waardevol. Gerard omschreef het zo mooi dat we steeds opnieuw puzzelstukjes krijgen om op een dag de puzzel voor de kids te kunnen leggen!

IMG_3533

Ook is het prachtig om die (genetische) overeenkomsten te zien en om ze te horen. Op onderstaande foto kun je goed zien dat ze hun mondje op de zelfde manier houden. Met hun boven tanden op hun onderlip. Typisch!

IMG_3521

Voor Lotte was het heel fijn omdat het om haar en Wesley draaide. Dat gaf haar dat speciale gevoel waar we op hoopten!

IMG_3560

IMG_3562

Morgen de boel weer inpakken en richting Orlando. We zullen nog wel terugkeren naar Cocoa Beach om Lara nog een keer te zien.

En wat ook leuk is is dat er op de 22e een lancering plaatsvindt. Die willen we zeker mee maken! 🚀.

Bedankt voor jullie lieve reacties zowel via het blog als via de app! 😘

1. Oma Elly:
    12 augustus 2019
    Wat ben ik blij dat de ontmoeting met Lotte ook is gelukt.
    Wat zitten ze daar dapper met z'n twee. Leuk om te zien. De zelfde mondjes.
    Succes met de verhuizing.
    Groetjes........