Dag 11 Verhuizen naar Orlando....

13 augustus 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Nadat onze kleine prinses om 9.10 uur wakker werd hebben we ontbeten en onze spullen ingepakt. Dat ging best makkelijk omdat we inmiddels meer vuile kleding in de waszak hebben zitten dan schone in de koffer 😆.

IMG_3577 In de lobby met Andre!

IMG_3574 Onze picollo regelt alles

We zijn nog even langs de cruise schepen gereden om ze van dichtbij te zien. Best indrukwekkend hoor. Gerard zou het ooit wel eens zien zitten op een cruise. Ik heb gezegd dat ie met z'n vriendin moet gaan dan want mij trekt het echt niet zo! 🤣🤣

IMG_3594

IMG_3602

Rond 13.30 kwamen we bij 'ons' huis aan. Gelukkig konden we er al in. We hadden een code gekregen en daarmee kunnen we de voordeur in. Mooi systeem!

Het is een heerlijk huis! Iedereen heeft weer een eigen slaapkamer! En na een week Lotte naast me te hebben gehad is dat weer super fijn. Ze tandenknarst namelijk. Naar geluid 🙉!

IMG_3611

IMG_3609

IMG_3613

Voordat we iets hadden uitgepakt zat Lotte al in het zwembad. En Ruben was alleen maar bezig met alles uitproberen. Waar is dit knopje voor, hoe gaan de lampen aan, wat zit er in de kastjes, hoe gaat de ventilator op het plafond aan etc etc...

Nadat we boodschappen hadden gedaan bij de Publix stond om 18.00 uur het eten op tafel! Lekker Nederlands! Heeeeeeeerlijk!

IMG_3653IMG_3652IMG_3649

Het is super fijn om hier te zijn. Hier houden we het wel even vol!

Ik heb ook nog een filmpje gepost. Het ging vanmiddag keihard regenen en dan is het super leuk om te zwemmen....toch?