Dag 12 Een verrassende dag....

14 augustus 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Doordat we hier geen verduisterende gordijnen hebben waren de kids voor vakantiebegrippen vroeg wakker. Rond 7 uur. En gek genoeg tikken ze je dan even aan om te vragen of ze Ipad mogen kijken wat NATUURLIJK mag want wij willen nog slapen! Duhuh!!!!

Eerlijk gezegd kwam er weinig uit ons vandaag. Beetje zwemmen, beetje hangen, beetje film kijken, beetje spelen, beetje eten......goh het lijkt wel vakantie 🤣🤣.

Tot ineens......PLING......

Een bericht via Messenger. Gisteravond hadden Gerard en ik nog een keer een bericht gestuurd naar Lottes geboortepapa Jason om te laten weten dat we in de buurt waren en of hij Lotte wilde zien. En wat denk je......hij wilde niks liever. Wat een mooi bericht! We waren superblij voor Lotte. Hij vroeg of we meteen vandaag konden. En dat konden we!

Dus in een park bij Cocoa afgesproken. Normaal iets meer dan een uurtje rijden voor ons maar door de enorme verkeersdrukte deden we er veel langer over! Maar goed we kwamen er!

IMG_3767Met z'n drieen voorin!

Het duurde nog even voordat Jason, die zijn vader mee nam ter ondersteuning, er was. Omdat het een prachtige plek was waar we waren hebben we nog even een familie fotoshoot gehouden 😜.

IMG_3765

IMG_3761

IMG_3763IMG_3762IMG_3761IMG_3766IMG_3764IMG_3758

Totdat Jason en z'n vader er waren. Ik blijf het herhalen maar weer zo'n speciaal gevoel. Die connectie van de kinderen maakt dat je ondanks dat je iemand voor het eerst ziet weet dat dit iemand is die speciaal voor je kind is, dus ook voor ons.

En daardoor vuur je niet de vragen af die je misschien wel wilt maar bedank je ze voor het komen en ben je blij dat dit dan misschien een keerpunt kan zijn. Zeker ook voor Lotte.

In het begin zat ze op m'n arm, daarna ging ze spelen en na een tijdje kwam ze steeds vaker 'langs'. En op het einde toen ik vroeg of ze met Jason op de foto wilde zei ze volmondig ja!

IMG_3769IMG_3768

En ook al is het moeilijk in te schatten wat dit met haar doet, het is wel aan haar te merken dat ze dit speciaal vindt!

IMG_3757

Omdat Jason nog een goeie band heeft met Tasha, de geboortemama van Lotte, had hij haar meteen gebeld vanmorgen. En raad eens......ze wil Lotte dolgraag zien!!

Dus laat Jason ons morgen weten wanneer we elkaar weer zien en dan neemt hij haar en Jackson, een ander broertje van Lotte, ook mee!

Deze reis wordt steeds mooier en we nemen nog meer puzzelstukjes mee naar huis!

1. Tom Bonkes:
    14 augustus 2019
    Hoi, wat leuk voor Lotte, en jullie.
    Ze straalt helemaal op de foto's.
    En wat een prachtige gezinsfotosessie.......(hopelijk laat de pers jullie nu met rust 🤣🤣)

Geniet ervan samen.
    🙋🏼‍♂️
  2. Oma Elly:
    14 augustus 2019
    Wat een geluk voor Lotte. Hoop dat het Ook goed gaat met Tasha . nog een broertje en een Opa geweldig
  3. Harma Klein:
    14 augustus 2019
    Wie zegt dat wonderen niet bestaan,oh wat ben ik blij voor Lotte en voor jullie allemaal natuurlijk.Geniet van alles dit is heel bijzonder.Veel liefs Harma