Dag 13 Op pad met Lara....

15 augustus 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hadden we met Lara afgesproken. Ze wilde met ons naar een krokodillen farm. Ze woont met haar hondje Kizmo op een zeilboot 'down the river' in Cocoa. Met een klein motorbootje vaart ze dan naar de kant.

We hadden afgesproken om haar op te halen bij een cafe aan de steiger. Helaas was er onweer op komst waardoor we niet naar de krokodillen konden.

Toen zijn we naar een winkelcentrum gegaan. Niet echt een super leuke plek maar eerlijk gezegd is het in de buurt van Florida moeilijk iets te vinden om even met kinderen heen te gaan. Tuurlijk heb je de mega grote parken maar dat is niet wat we bedoelen.

Maar we hebben het heel gezellig gehad. Zo'n tweede keer praat je toch weer anders met elkaar! Aansluitend nog samen gegeten. We wisten niet of dit onze laatste ontmoeting met haar zou zijn maar ze wilde ons toch nog heel graag de krokodillen laten zien dus hebben we voor vrijdag nog een keer afgesproken. Hopen op beter weer dan maar!

Ook nu weer een fotoshoot gehad 😜.

Ruben heeft toen we thuis waren nog even geskypet  met Q. Hij deed dat op een sjieke manier.......tijdens het badderen 🤣. Het was heel schattig want Q had zich zelf Nederlands aangeleerd en zei tegen Ruben 'ik hou van jou'........leuk he!!