Dag 14 Shop 'til you drop....

16 augustus 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Een hele rustige start vandaag. Uitslapen, (lees; alleen ik want de rest was allang op) zwemmen, iPad kijken en dat soort dingen. Maar toen het plan serieus werd om naar de Premium Outlet te gaan brak er precies onweer en pittige regen los.

Dus dat maar even afgewacht en rond 15 uur in de auto. Ruben was totaal niet enthousiast over dit plan en Lotte was er wel voor te porren door eventuele nieuwe kleren in het vooruitzicht 😆😆.

Maar ik had de tabletjes uit voorzorg mee zodat wij even rustig konden kijken, kijken en ook nog kopen. Hoewel het wel wat tegenviel dus de titel van dit verhaal klopt niet helemaal! Maar Gerard heeft wat kleding gekocht en de kids en ik in de Nike outlet schoenen. Rond 20 uur weer naar huis.

IMG_3904IMG_3907IMG_3908IMG_3910

Ik had al boontjes en aardappels gekookt en hoefde alleen nog maar even de worstjes te braden. We wilden perse thuis eten want de komende dagen zal het weer op restaurant eten uitdraaien dus nu even een 'normale' maaltijd er in. Gerard deed ondertussen de kids onder de douche en om 20.30 uur zaten we aan tafel. Ik weet dat er nu een paar mensen denken dat ik van mn geloof gevallen maar ik pas me gewoon aan aan de relaxte lifestyle van de Amerikanen. Werkt best goed 🤣🤣

Toen de kindjes in bed lagen ben ik nog even maar de supermarkt gegaan. Ook nog even naar Walgreens om wat foto's te printen. Ik had een fotoboekje van Lara gekregen met foto's van de dagen na de bevalling. Ik heb van die foto's weer foto's gemaakt zodat zij er geen een hoefde te missen.

IMG_3507 Mijn favoriet!

Maar omdat er nog zoveel lege pagina's waren bedacht ik deze op te vullen met foto's van deze ontmoeting. Morgen is de laatste keer deze vakantie dat we haar zien dus wilde ik dat als cadeautje geven.

Morgen dus weer een afscheid. Spannend!

1. Oma Elly:
    16 augustus 2019
    Een opgewekte Lotte in POLO land.
    Heel veel mooie polo’s. Zoveel dat ze zelfs van de tafel vallen. Groetjes