Dag 15 Toch geen afscheid....

17 augustus 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen gewekt door m'n wekker. Dat was lang geleden! We wilden op tijd weg om een bezoek aan Kennedy Space Center te brengen. En omdat we om       15 uur met Lara hadden afgesproken wilden we hier vroeg weg rijden.

In het Space Center keken we onze ogen uit. We hebben kennis gemaakt met de helden, de astronauten dus. We hebben in een simulator een lancering meegemaakt. Nou geloof me, dat getril werkt beter dan welke facelift dan ook!! 😜

IMG_3992

IMG_3930

IMG_3974IMG_3975

Bijzonder was ook om de Atlantis in het echt te zien. De eerste spaceshuttle die gemaakt was om terug te keren op aarde. Indrukwekkend allemaal. Er Ruben vond het geweldig!!!!!!  Lotte vond vooral de schermpjes en filmpjes geweldig.

IMG_3972

IMG_3919

IMG_3917

IMG_3923

Om 15 uur waren we nog helemaal niet uitgekeken. Ook de bus tour naar het lanceerplatform konden we niet maken omwille van de tijd. Toen bedacht Gerard dat we de kaartjes misschien konden omboeken. En ja.....tegen betaling uiteraard konden we met deze kaartjes op een andere dag terugkeren. Misschien wel de 22e. Dan staat er een raket lancering gepland!

IMG_4085

We hebben Lara bij het Boathouse op de steiger opgehaald. Ze zag er prachtig uit!

IMG_4054

IMG_4044

IMG_4022

Ze had een leuke plek uitgezocht om heen te gaan. Een trampoline hal. Nou dat vond Lotte helemaal te gek en die ging dan ook helemaal los. Ruben vond het ook super leuk om met Lara daar te spelen!

IMG_4067

IMG_4061

IMG_4058

Na 1,5 uur zijn we naar een restaurant gegaan waar we normaal nooit heen zouden gaan maar omdat Lara het kende kwamen we er terecht. Echt zo'n restaurant voor de locals. Poezelig en plakkerig maar heerlijk eten en super aardige bediening.

IMG_4083

En we hebben geen afscheid van Lara genomen. Volgende week gaan we nog 1 keer iets met elkaar doen. Ruben was zichtbaar opgelucht.

IMG_4075

Morgen hebben we een ontmoeting met Lottes ouders staan. Helaas hebben ze niet meer gereageerd op de vraag waar en hoe laat dus ik heb wel een knoop in m'n maag daarover!

Afwachten dus.......

PS check ook even de nieuwe fimpjes 🤣

1. Oma Elly:
    17 augustus 2019
    Hoi Hoi.... Wat zien de kids er goed uit. Voor Ruben een hele belevenis en wat een leuk filmpje met Lara. En wat mooie foto's iedere keer. Leuk om Lara zo te zien.
    Ik hoop dat jullie de ouders van Lotte nog gaan ontmoeten. Spannend...………..!
    We zien het morgen wel weer. Succes.
    Kusjes van Oma en Opa.
  2. Harma Klein:
    17 augustus 2019
    Prachtig wat weer een gave beelden,Lotte en Ruben lijken net filmsterren in hun NASApakken.Wat een ervaring voor jullie allemaal.Hoop dat morgen ook een mooie dag gaat worden.All the best ,dikke knuffel Harma