Dag 3 Een hele bijzondere dag....

5 augustus 2019 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

Wat een bijzondere dag! Ruben samen met zijn geboorte papa! Zo ontzettend mooi om te zien hoe fijn Ruben het vond om hem te zien en samen met hem te zijn.

Gerard en ik hadden Q gister al gezien dus was alle aandacht voor Ruben. En oh wat voelde hij zich speciaal.

We hadden afgesproken in een waterpark. Ik was al met de kids aan het zwemmen toen Q kwam. Uiteraard wist Ruben zich even met de situatie geen raad maar al snel was de klik er. En na wat met z'n allen te hebben gedronken nam Ruben Q mee naar het zwembad. Met mij in hun kielzog omdat ik het reuze spannend vond. Gingen zij links dan ging ik op afstand ook links en gingen zij rechts dan ging ik ook rechts. Totdat Ruben naar me toe kwam en vroeg of ik wilde stoppen met achtervolgen 🤣🤣.

We zijn de hele middag met elkaar geweest. Q was ontzettend lief voor Ruben. Heel rustig volgde hij hem en ging mee in het spel. En Ruben genoot zichtbaar. En op mijn vraag of ik nog moest vertalen zei Ruben; 'nee hoor mama, ik kan alles aanwijzen en we begrijpen elkaar'. Super mooi!

En wat ook heel mooi was om de herkenning van Q in Ruben te zien. Dezelfde kromme tenen, de voorzichtigheid en ook het uiterlijk van toen hij 8 was. En dat is zo fijn voor Ruben!!!

Het voelt zo ontzettend goed hoe deze dag verlopen is. Voor iedereen! Lotte heeft alles aangekeken en zei net dat ze blij was voor Ruben. En dat zij ook heel blij zou zijn als zij haar geboorte papa en mama ooit zou zien. En dat hopen Gerard en ik zo ontzettend!

Ruben was helemaal stuk onderweg in de auto. Nu was hij ook al vanaf 04.00 uur wakker. Hij sliep binnen een paar minuten. Ik hoop dat hij een goeie nacht maakt en uitgerust wakker wordt! Morgenavond gaan we samen met Q uit eten!

Wat een mooie dag...........🙏🏻

IMG_3030

Eerst even wat eten!

IMG_3068De dames 😀02e1b165-6b51-4f25-a47e-5e8cca54b85cLOL!

IMG_3056

Een mooi boek van Q gekregen!

IMG_3066

Met Q die eigenlijk Quannah heet maar altijd z'n naam afkort

IMG_3040

IMG_3069

IMG_3070

IMG_3054

1. Tom Bonkes:
    5 augustus 2019
    Hoi, leuke verhalen hoor.
    Blij dat alles goed verloopt en dat iedereen het naar Zijn zin heeft.
    Kids zien we ook heel chill uit.

Ik kijk uit naar de volgende stories😀😀
    Veel plezier.
  2. Oma Elly:
    5 augustus 2019
    Fijn te lezen dat alles zo goed gaat. Spannend en mooi dat jullie zoveel plezier beleven.
    Met Anna gaat het prima.
    Have a nice day together. Tot de volgende log.
  3. Harma Klein:
    5 augustus 2019
    Wat geweldig dat het zo gaat prachtige foto's.Geven heel mooi de sfeer weer.
    Fijn om zo jullie belevenissen te kunnen volgen.
    Een lieve groet vanuit Cochem