Dag 4 In de speelhal....

6 augustus 2019 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

Het was een onrustig nachtje. Ik kreeg een klap van Lotte en Gerard spookte ook rond en eindigde op de bank. We hebben twee queen size bedden. Ik met Lotte in de ene en Gerard met Ruben in de andere. Niet altijd handig 🙈.

Ook nog het ontbijt gemist omdat dat doordeweeks maar tot 9.30 uur is. Goed bezig! Dus dan maar op z'n Amerikaans buiten de deur ontbijten bij Denny's. Lekker hoor!

IMG_3080

Daarna even de Walmart in voor wat boodschapjes. Op de parkeerplaats stond een typisch Amerikaanse schoolbus die we even van dichtbij hebben bekeken.

IMG_3085

Vanmiddag lekker bij het zwembad gelegen. En wat is er dan leuker dan steeds mij in het water duwen en bommetjes maken.

IMG_3127IMG_3092

We hebben samen met Q gegeten in een soort speelhal voor kinderen. Die kregen een pasje waarmee ze de speelmachines konden bedienen. Telkens rolden er bonnetjes uit als je punten haalde. En met die bonnetjes kon je dan weer iets aan prullaria uitzoeken. Nou Ruben en Lotte werden helemaal wild daarvan. Amper tijd om hun pizza te eten. Op een gegeven moment won Lotte de jackpot van 250 bonnetjes. Jullie kunnen je voorstellen hoe Ruben dat vond 🙈.

IMG_3101IMG_3105IMG_3115IMG_3112IMG_3118IMG_3117IMG_3106

Ook nu was het weer heel leuk om Ruben met Q te zien. Ruben kreeg een heel mooi houten kistjes met de naam van Q erop. Daarin zaten een aantal hele oude munten die hij had verzameld. Mooi cadeau!

IMG_3129IMG_3130

Het is misschien moeilijk voor te stellen dat we zo bij elkaar zijn. Maar het voelt gewoon goed. Ruben vindt het fijn en dat is heel belangrijk. Voor Lotte is het soms echt even lastiger en dat is voor ons ook echt moeilijk. We gaan proberen haar bezoek zo snel mogelijk te doen als we in Florida zijn zodat zij zich ook zo speciaal voelt.

Voor nu is er weer een mooie dag voorbij. Morgen heeft Q een dag vrij genomen. We gaan dan met elkaar de stad in en naar de kermis daar.

Tot morgen! X

1. Gerard:
    6 augustus 2019
    Dag liefies,

Erg mooi om te lezen allemaal. Ga vooral op je gevoel af. Met liefde kun je alles ! Zonder liefde kun je niets.

Dikke smok,

Jullie zwagert
  2. MMmm:
    6 augustus 2019
    Hoi allemaal,

Wat is het bijzonder (en ontroerend) om jullie logboek te lezen (@Esther; wat schrijf je leuk!). Geweldig hoe de kids genieten. Wij wensen jullie nog heel veel plezier en vele mooie momenten. Dikke kus voor jullie allemaal,
    M4