Dag 2 Even bijkomen....

4 augustus 2019 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

Het is niet te geloven maar we hebben allemaal goed geslapen en lijken het nieuwe ritme al te pakken te hebben! Wat zijn kinderen toch flexibel!

Omdat Ruben en Lotte pas om 9.40 uur wakker werden moesten we hollen voor het ontbijt want dat kon tot 10.00!

IMG_3004

Lekker ontbijtje!

Daarna douchen, aankleden en naar de luchthaven om de huurauto op te halen. Even langs een supermarkt om wat te drinken te halen voor op de kamer.

Toen was het tijd om te zwemmen. Dat vinden de kids het leukste om te doen. Wij er natuurlijk ook in! Daarna even op de ligbedjes opdrogen. Dat is dan weer mijn favoriete stukje 😜.

IMG_3015

We hebben een fijne hotelkamer met een zitje. Na het zwemmen hebben we daar even 'gehangen'. Op dat moment hadden Gerard en ik om de beurt een ontmoeting met Rubens geboorte vader Quannah. Deze was naar het hotel gekomen om elkaar alvast even zonder Ruben erbij te zien. Dat was erg speciaal en fijn! Morgen zien we elkaar in een waterspeeltuin en zullen Ruben en Lotte hem ook ontmoeten. Dat word ook vast heel speciaal!

IMG_3011

IMG_3012

Kids mochten kiezen waar we gingen eten en wat denk je.............Mac Donalds! Ruben zei nog dat ie hier niet weg ging zonder een cheeseburger te hebben gehad! GELUKT!!!

Nou is hier wel heel veel beter en mooier dan thuis hoor....zelfs het zwembadwater was gladder dan in Nederland!!! 😆

IMG_3019IMG_3021

Was een fijne relax dag met een hele speciale ontmoeting. Op naar morgen!