Dag 1 Reizen....

3 augustus 2019 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

Hoi allemaal!

Gister zijn we om 17.30 uur vertrokken vanaf Schiphol. We zaten in een mooi nieuw vliegtuig van KLM. Fijne stoelen met een entertainment scherm in de stoel voor ons. We hadden nog tablets, iPad en dvd spelertje mee maar die waren niet nodig. Lotte heeft helemaal niet geslapen en Ruben heel eventjes!

IMG_2987

Rond 02.00 uur landden we in Atlanta. Er stond een behoorlijke rij voor de paspoortcontrole wat het spannend maakte of we onze aansluiting gingen halen. Maar dat is gelukt!

En zaten we op Schiphol als eerste in het vliegtuig, zo zaten we er in Atlanta als laatste in. Er was een fout met onze boardingpassen gemaakt die eerst hersteld moest worden.

Rond 03.30 uur gingen we met Delta Airlines op weg naar Indianapolis. Iets meer dan een uurtje vliegen. Je zou denken dat Lotte doodop zou zijn maar ook nu heeft ze niet geslapen! Ruben wel weer eventjes!

IMG_2992'ons' vliegtuig....

Inmiddels ook 6 uur terug in de tijd en dat maakt dat we rond middernacht lokale tijd zijn geland. Verbazingwekkend dat Lotte gewoon een nacht heeft overgeslagen! Wel mooi om meteen weer in het juiste ritme te komen.

IMG_2996

De shuttle bus van het hotel heeft ons op de luchthaven opgehaald. Nu lekker slapen!

We zijn enorm trots op de kids dat ze zonder zeuren of ruzie maken een nacht hebben overgeslagen! Ze hebben zich keurig gedragen 😅.

Doeiiiiiii

IMG_2988

lol in het treintje op de luchthaven van Atlanta.

1. Oma Elly:
    3 augustus 2019
    Wat Fijn dat het goed ging. Met de kids.
    Morgen ga ik naar Cochem . Groetjes