Dag 5 Indiana State Fair....

7 augustus 2019 - Indianapolis, Indiana, Verenigde Staten

We moesten opschieten vanmorgen. We hadden om 10 uur met Q afgesproken om naar een fair te gaan. Maar omdat we laat naar bed gingen was het voor de kids moeilijk opstaan. Het is bijna niet voor te stellen maar Ruben slaapt zeker tot 8 uur en Lotte maakt er maar zo half 9 van!

Wel jammer dat Gerard en ik steeds rond 6 uur wakker zijn 😡.

Maar goed. Op naar Q's huis en toen naar downtown Indianapolis. Eerst een rondje door de stad gereden.

IMG_3134

IMG_3141IMG_3139

Daarna na de fair wat echt een mega happening was. Kermis, circus, oude ambachten, kinderboerderij, paardenrace, agrarische werktuigenshow, een Indycar racebaantje en heeeeeeeeeel veel eet tentjes! Je kon het zo gek niet bedenken of het was er. Er was zelfs een stoeltjes lift die over een deel van de fair ging.

IMG_3198IMG_3197

Leuk dagje uit dus. Wel ietwat warm. Rond de 33 graden 😅😅

Rond 16 uur zijn we weer de stad in gegaan. In een mall, met airco 🙏🏻, was een leuk trendy restaurant waar we hebben gegeten. Je kon daar gek genoeg ook bowlen maar dat ging ons qua tijd niet meer lukken. Gaan we morgen doen want ja dat leek Ruben en Lotte nou zo leuk!

IMG_3195

Natuurlijk weer veeeeeeeel te laat in bed. Morgen relax dag. Hopelijk uitslapen!

Hier zijn nog wat foto's van de fair...ENJOY!

IMG_3153

IMG_3154IMG_3157IMG_3159IMG_3162IMG_3164IMG_3166IMG_3186

IMG_3184

IMG_3175IMG_3170

1. Harma Klein:
    7 augustus 2019
    Indrukwekkende foto's jullie zullen straks echt aan vakantie toe zijn .Wat veel indrukken.We kunnen de kermis in Hoevelaken nu wel annuleren.Jammer dat Gerard en jij zo vroeg wakker zijn want je zult je rust hard nodig hebben.Veel plezier verder we volgen jullie op de voet.Liefs Elly en Harma